linneashundar

Alla inlägg under mars 2015

Av Linnea Fallgren - 13 mars 2015 20:32

Hej denna blogg kommer som man nästan förstår på namnet handla om mina hundar och deras utveckling igenom livet. Vilka är dom då och jag? Jag är en 19åring tjej som bor i Östergötland. Jag har en bullterrier och en chihuahua.

Min Engelska bullterrier är 6 år och älskar att slappa ? vi har nyss skaffat en ny i familjen. En chihuahua på också 6 år, han är osäker/aggresiv som jag håller på att jobba bort. Dock har han bara bott med oss i en vecka än så länge. Så här får ni se våran utveckling både kajsa bullterrier och tyson chihuahua.

Måste bara säga det att tyson ska gå ner i vikt! Just nu är han stor runt magen samt dubbelhaka och det jobbar jag nu med att försvinna! Därför har jag målet att minst gå en promenad om dagen då vi går 2 timmar, resten halvtimmes promenader tillsammans med kajsa.

Kajsa kan inte följa med på långpromenader pga att hon har ont i sina tassar. Självsprickor och något som kallas demodex (kvalster) så hon får följa med ibland i lugn tackt så hon inte får allt för ont!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards