linneashundar

Direktlänk till inlägg 17 juni 2015

Lång hunddag

Av Linnea Fallgren - 17 juni 2015 01:01

Idag börja jag och tyson ut på våran promenad runt 12 vi gick runt strömmen och sen upp till hundgården. När vi kom hem så hörde en kompis av sig och frågade om vi ville upp till rastgården och leka med hennes hund så vi gick igen ;) kom hem vid halv 6.. Vi va ganska trötta sen! Kajsa följde inte med pga löptiden är här och tassarna är dåliga..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Fallgren - 17 juni 2015 01:09


Han är killen jag är totalt förälskad i. Han är underbar med hundarna och mig. Han är den som gör allt bara för att göra mig lycklig och jag hoppas han tycker jag gör desamma för honom. Vi har nu planerat att kanske flytta in med varandra efter somma...

Av Linnea Fallgren - 17 juni 2015 01:04


Jag är överlycklig! Jag och en kompis har nu planerat allt som ska göras för att få igång våran plan för livet! Dock just nu är det hemligt men snart kan jag skriva ut det och det kommer bli helt perfekt! ...

Av Linnea Fallgren - 3 juni 2015 14:03

Tänkte skriva om olika hundhalsband då det har blommat upp att vandliga halsband kan göra att hundar får problem i nacken och ryggen av dessa. Personligen har jag använt hansband på hundar och har aldrig varit med om att det har hänt något och dom ja...

Av Linnea Fallgren - 13 maj 2015 11:59


Lillkajsen världens go'aste hund! Självklart har även hon sina brister men det är svårt att lära en gammal hund att sitta ?. ...

Av Linnea Fallgren - 13 maj 2015 11:56


Vart extremt irriterad när jag läste en kommentar på ett forum att "vi har kommit så långt i vetenskapen att veta att hundar inte har dominans" -.- åh nejnej verkligen inte! Precis så som att hundar inte visar vilka dom är så är dom alla lika och ing...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards